Suwaczek z babyboom.pl

o nas, o mnie...

w mazurskiej krainie mieszkam od grudnia 2011 roku. przyjechałam tu z warszawy. oboje mieliśmy dość miasta. potrzebowaliśmy odpoczynku po pracowitym życiu... nie sądziłam, że tak pokocham ten skrawek polski...
jest piękny jak marzenie....


witam:)

moi mili....
od zawsze, czyli odkąd wiele lat temu założyłam bloga - nie używam dużych liter. ani w nazwach, ani w imionach czy nazwiskach. ci, co mnie znają od lat - wiedzą o tym. tych, z którymi się dopiero poznajemy - po prostu uprzedzam.
to nie brak szacunku, to sposób pisania:)

.....................
i jeszcze:
nie komentuję wpisów anonimowych, tylko je kasuję.
kultura nakazuje, żeby się przedstawić w jakiś sposób.
przecież nie jest trudno wpisać imię lub nick.

a to wy...

paczę na was.....

paczę na was.....

niedziela, 4 listopada 2018

xxx

próba pisania posta. nie mogę komentować na innych blogach. może tu ktoś mi poradzi co robić?
nie mogę komentować u siebie.
nic nie moge...

edit: nadal nie mogę odpowiadać na komentarze ani jako ewa z mazur, ani jako anonimowy. podobno powinnam usunąć openID ale ja nie mam zielonego pojecia jak to zrobić.
mam taki komunikat:
no i co ja biedna mogę?

Blogger nie obsługuje już OpenID. Istniejące komentarze dodane przez OpenID i ustawienia OpenID mogły zostać zmienione. Więcej informacji
Zamknij powiadomienie

21 komentarzy:

  1. Wobec tego spróbuję skomentować u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nie mam pojęcia jak Ci pomóc. Skoro możesz zamieścić wpis na swoim własnym blogu, to powinnaś móc u siebie też skomentować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,że możesz pisać :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. zobacz w ustawieniach czy nie przełączyłaś przypadkiem profilu na google+

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło, że jesteś! :)
    Próba opublikowania posta się udała, komentarze się pojawiają, to znaczy, ze chyba problem się rozwiązał.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm też nie wiem, jak Ci pomóc
    ale dobrze, ze pisac możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak Ci pomóc ??
    Nigdy nie miałam takiego problemu hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa przeglądarka nie znana i dotąd odkorkowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że w końcu coś napisałaś i widzę, że komentarz wstawiłaś... jak nic zmienić przeglądarkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Za to ja rzeknę słowo u Ciebie. Przykro mi, ale może jakiś informatyk doradzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

miło mi powitać na moim blogu każdego kto czyta i ogląda to co piszę, i fotografuję.